ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Care sînt condițiile de participare pentru instructorii Zumba®?

Instructorii trebuie să fie membri ZIN™, cu cont la zi, atît la data înscrierii, cît și la data conferinței.

În eventualitatea în care contul lor ZIN™ nu va fi la zi la data începerii conferinței (11 octombrie 2024), vor avea acces doar la sesiunile deschise (MC)

Sînt cursant Zumba®, pot participa la conferință?

Da. Vei avea acces limitat doar la sesiunile deschise (MC).

Care sînt pachetele de conferință?

  • ZIN PASS | pachet pentru instructori
  • NONZIN PASS | pachet pentru cursanți
  • GUEST PASS | pachet pentru însoțitori

Există activități care presupun cost suplimentar?

Da. Conferința găzduiește un training opțional, în exclusivitate pentru instructori, marcat în program cu ZIN™ Only ($), pentru care înscrierea se face separat, pe www.zumba.com:

  • Choreo ZIN™ Jam Session

Unde are loc conferința?

Toate activitățile din program se desfășoară la Hotel Mercure Sibiu Arsenal & Hotel ibis Styles Sibiu Arsenal (hoteluri interconectate). 

Ce opțiune de cazare am?

Poți rezerva cameră pentru conferință, la tarif special, în exclusivitate de aici

Cazare

Programul conferinței este același pentru toți participanții?

Nu. Programul cuprinde sesiuni:

  • doar pentru instructori | sesiunile ZIN™ Only & ZIN™ Only ($)
  • pentru instructori și cursanți | sesiunile deschise (MC)

Vîrsta minimă de participare la sesiunile deschise este 11 ani.

Pot aduce un invitat?

Da. Pachetul pentru însoțitorul unui ZIN sau NONZIN înscris la conferință este GUEST PASS, care oferă acces doar la Meet & Greet +Theme Party.

Pot să îmi aduc copilul?

Prezența copiilor sub 11 ani nu este încurajată. 

Dacă alegi să vii împreună cu copilul sub 11 ani, trebuie să îți asumi că acesta nu va avea acces în sala de conferință.

Pot primi factura pe firmă?

Da. Nu uita să specifici CUI/CIF în momentul înscrierii. 

Care este politica de anulare a înscrierii?

Această politică depinde de data anulării.

  • Pînă la 6 iulie 2024: rambursare 100%
  • Între 7 iulie 2024 - 31 august 2024: rambursare 50%
  • De la 1 septembrie 2024 și/sau în caz de neprezentare: fără rambursare.

Anularea înscrierii se face prin e-mail la office(at)keepup.ro.

Îmi pot transfera pachetul unui alt participant?

Nu.

Mă pot înscrie pe loc? 

Da, cu excepția cazului în care conferința va fi sold-out înainte de data începerii. 

Plata pe loc se face în numerar.

Pentru înscrierile pe loc, nu se mai pot acorda eventuale materiale de conferință sau cadouri din partea Organizatorului/Partenerilor.