ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Care sînt condițiile de participare pentru instructorii Zumba®?

Instructorii trebuie să fie membri ZIN™, cu cont la zi, atît la data înscrierii, cît și la data conferinței.

În eventualitatea în care contul lor ZIN™ nu va fi la zi la data începerii conferinței (11 octombrie 2024), vor avea acces doar la sesiunile deschise (MC)

Sînt cursant Zumba®, pot participa la conferință?

Da. Vei avea acces limitat doar la sesiunile deschise (MC).

Care sînt pachetele de conferință?

  • ZIN PASS | pachet pentru instructori
  • NONZIN PASS | pachet pentru cursanți
  • GUEST PASS | pachet pentru însoțitori

Pot schimba un pachet deja cumpărat?

Da. Poți oricînd să faci upgrade pachetului tău, prin solicitare scrisă la office(at)keepup.ro sau prin mesaj din pagina Contact.

Vei avea de plătit diferența de tarif aferentă. 

Există activități care presupun cost suplimentar?

Da. Conferința găzduiește un curs de formare instructori Zumba®  Basic 1 & un Jam Session, în exclusivitate pentru instructori, pentru care înscrierea se face separat, pe www.zumba.com:

Unde are loc conferința?

Toate activitățile din program se desfășoară la combo hotel Mercure Sibiu Arsenal & ibis Styles Sibiu Arsenal | Bulevardul Victoriei 48, Sibiu 550024.

Ce opțiune de cazare am?

Poți rezerva cameră pentru conferință, la tarif special, în exclusivitate de aici

Cazare

Programul conferinței este același pentru toți participanții?

Nu. Programul cuprinde sesiuni:

  • doar pentru instructori | sesiunile ZIN™ Only & ZIN™ Only ($)
  • pentru instructori și cursanți | sesiunile deschise (MC)

Vîrsta minimă de participare la sesiunile deschise este 11 ani.

Pot aduce un invitat?

Da. Pachetul pentru însoțitorul unui ZIN sau NONZIN înscris la conferință este GUEST PASS, care oferă acces doar la Meet & Greet +Rock Star Party.

Pot să îmi aduc copilul?

Prezența copiilor sub 11 ani nu este încurajată. 

Dacă alegi să vii împreună cu copilul sub 11 ani, trebuie să îți asumi că acesta nu va avea acces în sălile de conferință.

Pot primi factura pe firmă?

Da. Nu uita să specifici CUI/CIF în momentul înscrierii. 

Care este politica de anulare a înscrierii?

Această politică depinde de data anulării.

  • Pînă la 6 iulie 2024: rambursare 100%
  • Între 7 iulie 2024 - 31 august 2024: rambursare 50%
  • De la 1 septembrie 2024 și/sau în caz de neprezentare: fără rambursare.

Anularea înscrierii se face prin e-mail la office(at)keepup.ro.

Îmi pot transfera pachetul unui alt participant?

Nu.

Mă pot înscrie la fața locului? 

Da, cu excepția cazului în care conferința va fi sold-out înainte de data începerii. 

Plata se face în numerar.

Pentru înscrierile la fața locului, precum și pentru înscrierile cu pachet 1-Day, nu se acordă eventuale materiale de conferință/cadouri.