TERMENI ȘI CONDIȚII

Dacă utilizezi acest site web și cumperi produse de pe acest site web, înseamnă că ai citit și ești de acord cu termenii și condițiile Evenimentului.

Te rugăm să reții că reclamațiile ulterioare nu sînt luate în considerare. 

keepup.ro este un site web de prezentare de eveniment și de vînzare a produselor aferente, deținut, administrat și susținut de RIPLEY S.M. II, companie neplătitoare de TVA cu sediul în România, care operează vînzări în conformitate cu legea română.

Produsele vîndute prin intermediul acestui site web sînt pachete de participare la CONFERINȚA KEEP UP! 2021, un eveniment educațional Zumba® Fitness de interes național și internațional, organizat de compania care deține acest site web, menționată anterior.


I. TERMENI DE UTILIZARE

  • Eveniment = CONFERINȚA KEEP UP! 2021
  • Organizator = RIPLEY S.M. II
  • Partener = furnizor de servicii adiacente necesare producţiei și desfășurării Evenimentului
  • Participant = ZIN sau NONZIN înscris la Eveniment
  • ZIN = instructor Zumba® Fitness licenţiat și membru ZIN™
  • NONZIN = cursant Zumba® Fitness, care nu este instructor licenţiat și membru ZIN™
  • Produs = pachet de participare la Eveniment
  • MC = Master Class
  • ZIN™ Only = sesiuni dedicate în exclusivitate membrilor ZIN™, incluse în produsele ZIN
  • ZIN™ Only ($) = Zumba® Gold Training și Get Down co-ZIN™ Jam Session (traininguri opționale, neincluse în produsele ZIN, care necesită înscriere separată, prin zumba.com)
  • Sesiuni deschise = Master Class-urile
  • ZIN Pass = permis de acces la sesiunile ZIN™ Only și sesiunile deschise, inclus în produsele ZIN
  • NONZIN Pass = permis de acces la sesiunile deschise, inclus în produsele NONZIN 

II. CONDIŢII DE PARTICIPARE

  • Ca să poţi participa ca instructor, trebuie să fii membru ZIN™, cu cont la zi, atît la data înscrierii, cît și la data Evenimentului. În eventualitatea în care, la data începerii Evenimentului (4 noiembrie 2021), contul tău ZIN™ nu este la zi, vei avea acces doar la sesiunile deschise.
  • Vîrsta minimă de participare este 11 ani. 
  • Fiecare Participant trebuie să trimită Formular de Înscriere imediat după efectuarea primei plăţi. Pentru Participantul cu vîrsta între 11-18 ani, această formalitate trebuie îndeplinită de către unul dintre părinţi.

III. PRECIZĂRI REFERITOARE LA PRODUSE

  • Produsul achiziţionat este nominal.
  • Produsul achiziţionat este netransferabil unei alte persoane.
  • Produsul poate fi parţial rambursabil (vezi VIII. POLITICA DE ANULARE) 

IV. PREŢUL PRODUSULUI

  • Preţul total pe care îl ai de achitat este cel afişat în site la momentul achiziţionării.
  • Preţul include o taxă nerambursabilă pentru rezervarea locului, în valoare de 150 RON.

V. MODALITATE DE PLATĂ

  • Contravaloarea Produsului se achită online cu card bancar, prin EuPlătesc.ro (Visa/Maestro/Mastercard), prin completarea unui formular cu informaţiile despre cardul tău în pagina securizată a procesatorului de plăţi.
  • Comisionul este suportat de către Organizator.

VI. OPȚIUNI DE ÎNSCRIERE & TERMENE DE PLATĂ 

  • Te poţi înscrie la Eveniment cu plată integrală sau cu plată parţială nerambursabilă de 150 RON.
  • Data-limită pentru înscrieri cu plată parţială este 1 octombrie 2021.
  • Restul de plată se achită pînă cel tîrziu la data de 15 octombrie 2021.

VII. FINALIZAREA ÎNSCRIERII & LIVRAREA PRODUSULUI

  • Dacă achiziţionezi un Produs cu plată integrală, înscrierea ta este finalizată. Locul tău la Eveniment este garantat.
  • Dacă achiziţionezi un Produs cu plată parţială, înscrierea ta este înregistrată. Locul tău la Eveniment este rezervat. După achitarea restului de plată, înscrierea ta este automat finalizată și locul tău la Eveniment este garantat. 
  • După achitarea integrală a Produsului, vei primi un e-mail de confirmare a încasării, care reprezintă dovada livrării Produsului.
  • Înscrierea cu plată parţială presupune obligaţia ta de a achita restul la termenul de plată specificat în VI. OPŢIUNI DE PLATĂ. Neachitarea integrală la termen a contravalorii Produsului duce la anularea înscrierii tale la Eveniment.

VIII. POLITICA DE ANULARE

  • Pînă la 3 octombrie 2021, taxa de anulare este de 150 RON.
  • Începînd cu 4 octombrie 2021 și / sau în caz de neprezentare, indiferent de motiv, nu poţi beneficia de nici o rambursare.
  • Te rugăm să ne contactezi dacă îţi anulezi participarea și te califici pentru rambursare. Suma rambursabilă îţi va fi returnată în termen de 30 zile, mai puţin comisionul bancar pentru transfer, care va fi oprit din totalul sumei rambursabile.
  • În eventualitatea în care situația pandemică nu va permite desfășurarea Evenimentului, acesta va fi reprogramat și vei putea opta pentru: a) creditarea integrală a contravalorii Produsului pentru data ulterioară de desfășurare a Evenimentului sau b) rambursarea sumei achitate, din care se vor reține taxa nerambursabilă pentru rezervarea locului și comisionul bancar pentru transfer.


IX. EXONERARE DE RĂSPUNDERE

  • Participarea la Eveniment este în totalitate pe răspunderea ta.
  • Organizatorul - prin oricare membru al echipei, presenterii și oricare altă parte implicată în concepere, producţie şi desfăşurare - nu îşi asumă responsabilitatea pentru bunăstarea fizică a Participantului, indiferent de vîrsta acestuia, precum şi nici pentru eventuale leziuni, pretenţii sau pierderi cauzate de prezenţa acestuia la Eveniment.
  • Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru potenţiale disfuncţionalităţi ale serviciilor furnizate de Partenerii Evenimentului.
  • Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru eventualele daune produse de Participant, asa cum este stipulat în X. DAUNE 
  • Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru pierderile de informaţii datorate erorilor sau eventualelor probleme de securitate ale serverului ce găzduieşte site-ul, sau acţiunilor unor terţe persoane.

X. DAUNE

  • Participantul este direct responsabil pentru orice daune produse (prin act deliberat, neglijent sau imprudent) proprietăților Organizatorului și ale Partenerilor Evenimentului - în special, dar nelimitîndu-se la aceștia, hotelul și furnizorul de echipamente de scenotehnică.
  • Participantul este direct responsabil pentru orice faptă de natură contravențională comisă la Eveniment,
  • Orice răspundere financiară, civilă şi penală va fi transmisă Participantului care a produs aceste daune și / sau fapte.

XI. FOTO-VIDEO

  • Pe toată durata Evenimentului, se vor realiza înregistrări oficiale - foto și video.
  • Prin înscrierea la Eveniment, Participantul îşi dă acordul pentru a fi fotografiat sau filmat, în grup sau individual.
  • Participantul care apare în fotografiile și filmările realizate nu poate avea nici o pretenție față de Organizator.
  • Fotografierea si inregistrarea video sint permise numai din afara perimetrului delimitat al scenei.

XII. CONFIDENŢIALITATE

  • Informațiile colectate în Formularul de Înscriere includ numele, vîrsta, orașul, adresa de e-mail și numărul de telefon ale Participantului.
  • Aceste informații vor fi utilizate numai pentru contactarea Participantului și / sau din motive logistice și statistice, nu vor fi furnizate terților și sînt stocate pînă la sfîrșitul Evenimentului.

XIII. REVIZUIRI

  • Organizatorul îşi rezervă dreptul de a face modificări și actualizări ale acestor termeni și condiţii și ale ofertei de produse, fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor, precum și dreptul de a corecta eventuale omisiuni și inexactităţi în afişare, care pot surveni în urma unor erori umane.
  • Eşti rugat insistent să revii periodic pe pagină și să reciteşti, cu atenţie, acest acord.

  • Data celei mai recente modificări : 12 iunie 2021