ÎNTREBĂRI FRECVENTE
Care sînt condițiile de participare pentru instructorii Zumba®?
Instructorii trebuie să fie membri ZIN™, cu cont la zi, atît la data înscrierii, cît și la data conferinței.
În eventualitatea în care contul lor ZIN™ nu va fi la zi la data începerii conferinței (17 octombrie 2025), vor avea acces doar la sesiunile deschise.
Sînt cursant Zumba®, pot participa la conferință?
Da. Vei avea acces limitat doar la sesiunile deschise.
Care sînt pachetele de conferință?
- ZIN PASS | pachet pentru instructori
- NONZIN PASS | pachet pentru cursanți
- THEME PARTY | pachet pentru petrecerea privata
Pot schimba un pachet deja cumpărat?
Da. Poți oricînd să faci upgrade pachetului tău, prin solicitare scrisă la office(at)keepup.ro sau prin mesaj din pagina Contact.
Vei avea de plătit diferența de tarif aferentă.
Există activități care presupun cost suplimentar?
Da. Conferința găzduiește două traininguri opționale, în exclusivitate pentru instructori, cu înscriere separată, prin www.zumba.com:
- Choreo ZIN™ Jam Session
- curs Zumba® Pro Skills
Unde are loc conferința?
Toate activitățile din program se desfășoară la Centrul de Conferințe Mercure Sibiu Arsenal - Bulevardul Victoriei 48, Sibiu 550024.
Ce opțiuni de cazare am?
Poți rezerva cameră pentru conferință, la tarif special, în exclusivitate de aici:
Programul conferinței este același pentru toți participanții?
Nu. Programul cuprinde sesiuni:
- doar pentru instructori | sesiunile ZIN™ Only & trainingurile ZIN™ Only ($)
- pentru instructori și cursanți | sesiunile deschise
Vîrsta minimă de participare la sesiunile deschise este 11 ani.
Pot aduce un invitat?
Da. Pachetul pentru însoțitorul unui ZIN sau NONZIN înscris la conferință este GUEST PASS, care oferă acces doar la Theme Party.
Pot să îmi aduc copilul?
Prezența copiilor sub 11 ani nu este încurajată.
Dacă alegi să vii împreună cu copilul sub 11 ani, trebuie să îți asumi că acesta nu va avea acces în sălile de conferință.
Pot primi factura pe firmă?
Da. Nu uita să specifici CUI/CIF în momentul înscrierii.
Care este politica de anulare a înscrierii la conferință?
Această politică depinde de data anulării și se aplică doar pachetelor ZIN PASS & NONZIN:
- Pînă la 16 august 2025: rambursare 100%
- Între 17 - 31 august 2025: rambursare 50%
- De la 1 septembrie 2025 și/sau în caz de neprezentare: fără rambursare.
Anularea înscrierii se face prin e-mail la office(at)keepup.ro.
Îmi pot transfera pachetul unui alt participant?
Nu.
Mă pot înscrie la fața locului?
Da, cu excepția cazului în care conferința va fi sold-out înainte de data începerii.
Plata se face în numerar.
Pentru înscrierile la fața locului nu se acordă eventuale materiale de conferință/cadouri.