ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Întrebări & Răspunsuri 

La conferință pot participa doar instructorii Zumba®?

Nu. Conferința se adresează, în principal, instructorilor, dar pot participa și cursanți Zumba®, precum și însoțitori ai unui instructor sau cursant înscris.

Există activități care presupun cost suplimentar?

Da. Conferința găzduiește un training opțional, marcat în program cu ($), pentru care înscrierea se face separat, pe www.zumba.com: 

  • Choreo ZIN™ Jam Session | în exclusivitate pentru instructori

Ce pachete de conferință sînt disponibile?

  • ZIN PASS | pachet pentru instructori 
  • NONZIN PASS | pachet pentru cursanți
  • GUEST PASS | pachet pentru însoțitori

https://www.keepup.ro/2023/pachete/

Unde are loc conferința?

Toate activitățile din program se desfășoară la Centrul de Conferințe Mercure Sibiu Arsenal.

Programul conferinței este același pentru toți participanții?

Nu. Programul cuprinde sesiuni doar pentru instructori - sesiunile ZIN™ Only & ZIN™ Only ($), marcate corespunzător în program și sesiuni pentru instructori și cursanți - sesiunile deschise.

Vîrsta minimă de participare la sesiunile deschise este 11 ani.

https://www.keepup.ro/2023/program/

Care sînt condițiile de participare pentru instructorii Zumba®?

Instructorii trebuie să fie membri ZIN™, cu cont la zi, atît la data înscrierii, cît și la data conferinței. 

În eventualitatea în care contul lor ZIN™ nu va fi la zi la data începerii conferinței (11 octombrie 2024), vor avea acces doar la Sesiunile Deschise.

Pot aduce un invitat?

Da. Pachetul pentru însoțitorul unui ZIN sau NONZIN înscris la conferință este Pachetul GUEST. 

Însoțitorul are acces la petreceri și nu are acces la nici una dintre sesiunile Zumba®. 

Pot să îmi aduc copilul?

Prezența copiilor sub 11 ani nu este încurajată. 

Dacă alegi să vii împreună cu copilul sub 11 ani, trebuie să îți asumi că acesta nu va avea acces în nici una dintre sălile în care se desfășoară conferința.

Pot primi factura pe firmă?

Da. Nu uita să specifici datele firmei în momentul înscrierii. 

Care este politica de anulare a înscrierii?

  • Pînă la 10 iulie 2024, înscrierea se poate anula gratuit. 
  • Între 11 iulie - 31 august 2024, taxa de anulare este de 50% din valoarea pachetului.
  • Începînd cu 1 septembrie 2024 și/sau în caz de neprezentare, nu este posibilă nici o rambursare.

Anularea înscrierii se face prin e-mail la office(at)keepup.ro.

Îmi pot transfera pachetul unui alt participant?

Nu.

Mă pot înscrie pe loc? 

Da, cu excepția cazului în care conferința va fi sold-out înainte de data începerii. 

Plata pe loc se poate face doar în numerar.

Pentru înscrierile pe loc, nu se mai pot acorda eventuale materiale de conferință sau cadouri din partea Organizatorului/Partenerilor.